آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی, خدمات ویژه نصب و شارژ و سرویس و تعمیر کولر گازی

سرویس داکت اسپلیت در محل

سرویس داکت اسپلیت در محل

سرویس داکت اسپلیت در محل

سرویس داکت اسپلیت در محل یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس کولر گازی به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس کولر گازی خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن کولر گازی رخ دهد داوری می کنید.

هزینه سرویس داکت اسپلیت درمحل چقدر است ؟

هزینه سرویس داکت اسپلیت بر اساس خدمات انجام شده محاسبه میشود برای مثال هزینه داکت کشی ،هزینه سرویس کامل کولر گازی بر حسب مدل و غیره . برای اطلاع از هزینه های سرویس داکت اسپلیت  با ما تماس بگیرید.

سرویس داکت اسپلیت هر چند وقت یکبار باید انجام شود ؟

بهتر است از زمان خرید اسپلیت تان هر 6 ماه یکبار برای سرویس داکت اسپلیت برنامه ریزی کنید تا محصول شما کارایی بهتری در چند سال بعد داشته باشد. حداکثر سالی یکبار برای سرویس داکت اسپلیت توصیه میشود.

چقدر طول میکشد سرویس کار سرویس داکت اسپلیت به محل شما اعزام شود ؟

از زمان تماس شما در کمتر از 2 ساعت نزدیکترین سرویسکار متخصص و باتجربه به محل شما اعزام شده و با بالاترین کیفیت سرویس داکت اسپلیت شما را انجام خواهد داد.

مقالات مرتبط