آموزش نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

آموزش نصب و تعمیر و سرویس داکت اسپلیت

آموزش سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

درباره داکت اسپلیت بیشتر بدانیم

ما در این مطلب، آموزش نصب و تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را برای شما به صورت تصویری نمایش می دهیم. آموزش نصب و تعمیر و سرویس داکت اسپلیت به گونه ایست که شما اگر بخواهید خودتان هم انجامش دهید به راتی انجام پذیر نیست و باید از کارشناسان مجرب در این کار استفاده کنید. داکت اسپلیت در دسته بندی  دستگاه تهویه یا سیستم تهویه مطبوع برای متراژ های مختلف با ظرفیت های مختلف تولید شده و داکت اسپلیت شامل 2 یونیت داخلی و خارجی است که توسط لوله های مسی به متصل می شوند و کانالها وظیفه انتقال باد را بر عهده دارند. در ساختار 2 مدلی می باشند و در حالت گرمایش یا دارای شیر برقی بوده و یا به یک واحد برای تامین گرما مانند  پکیج دیواری یا موتورخانه متصل میشود  تا در زمستان تولید گرما را انجام دهد کانال کشی در اجرای داکت اسپلیت هم یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهم به شمار می رود چون کانالها محل هدایت هوا به سمت اتاق و یا قسمت های مختلف محیط میباشند در عایق کردن کانالها باید دقت لازم صورت گیرد تا اتلاف انرژی به حداقل برسد بهترین عایق برای کانال داکت اسپلیت پشم شیشه و یا فوم پلی اورتان  می باشد.

نصب داکت اسپلیت

نصب داکت اسپلیت توسط نصاب داکت اسپلیت انجام می شود و محل نصب داکت اسپلیت قبل از نصب داکت اسپلیت توسط کارشناس ارزیابی و تایید می گردد بسیار مشاهده می شود به دلیل نصب غیر استاندارد مصرف کننده ضرر بسیاری را متحمل می شود.

تعمیر و سرویس داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت 09123449936 استاد سرما و سیستم های تهویه مطبوع کار دست پر توان برودتی کاران ماست که با چندین سال سابقه درخشان در بازار برودت ما بهترین ها هستیم. تهویه سرویس متخصص در تعمیرات و سرویس داکت اسپلیت در تمام نقاط تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد . داکت اسپلیت در دسته دستگاه تهویه مطبوع کاربرد اداری و مسکونی دارد و برای متراژ های بالای ۸۵ متر کارایی دارد بهترین تامین کننده هوای دلچسب محیط به حساب می آید و در ۲ حالت گرمایش و سرمایش مورد استفاده قرار میگیرد یونیت داخلی متصل به یونیت خارجی برای تامین سرمایش مورد نیاز و برای گرمایش متصل به پکیج و یا موتورخانه برای تامین گرمایش مورد نیاز میباشد داکت اسپلیت در حالت گرمایشی از مصرف انرژی الکتریسیته کمتری برخوردار است ولی در حالت سرمایش اگر سرویس اول فصل آن به درستی و توسط سرویسکار داکت اسپلیت انجام نشود هزینه انرژی بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد تهویه کاران نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت  09123449936  شعبه غرب تهران 09123449936 تعمیرگاه بازار  تعمیر برد کنترل داکت اسپلیت اینورتر، تعمیرات کمپرسور ،تعمیر داکت اسپلیت اینورتر و معمولی  سرویس داکت اسپلیت  – نصب داکت اسپلیت  _ جابجایی داکت اسپلیت _ راه اندازی داکت اسپلیت _ شارژ گاز داکت اسپلیت به صورت  دوره ای به صورت اعزام تکنسین در محل شما با تعرفه تعمیرات و ۶ ماه ضمانت تعمیرات با بهترین تعمیرکاران داکت در تهران است.

آموزش سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
آموزش سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
آموزش سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
آموزش سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت
نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

مقالات مرتبط

ارسال نظر (کامنت)

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری با * نشان داده می شوند