آموزش نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت, بلاگ, راه اندازی گرمایش کولر گازی و داکت اسپلیت

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گودمن

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گودمن

تعمیر داکت اسپلیت گودمن GOODMAN,سرویس داکت اسپلیت گودمن,شارژ گاز داکت اسپلیت گودمن در تهران توسط متخصص ترین تعمیرکار داکت اسپلیت گودمن به صورت فوق تخصصی در کمترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها انجام می شود . استاد سرما همواره پشتیبان شما می باشد.

تعمیر داکت اسپلیت گودمن و سرویس داکت اسپلیت گودمن مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت گودمن و سرویس آن مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

سرویس و تعمیر داکت کولر امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپلیت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیرد گودمن به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپلیت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

داکت کولر گودمن یکی از بهترین کولر گازی‌های عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر سرویس و  تعمیر داکت اسپلیت گودمن را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپیلت گودمن هستید استاد سرما به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت با سالها تجربه در زمینه نصب شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات داکت کولر گودمن آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت گودمن ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولر گازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت!

کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت گودمن از دانش روز دنیا جهت عیب یابی کولر گازی‌های مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

خدمات ما در مرکز سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت گودمن

  • تعمیر داکت اسپلیت گودمن
  • سرویس داکت کولر گودمن
  • شارژ گاز
  • عیب یابی
  • تعویض کمپرسو
  • تعویض خازن
  • رفع آبریزی

کیفیت خدمات داکت گودمن ما شعار نیست و ما با ارائه بهترین خدمات توانسته ایم با انجام حرفه ای ترین خدمات اعتماد مشتریان را به خود جلب کنیم. شما می توانید با ارامش خاطر انجام هر یک از خدمات داکت گودمن را به ما بسپارید.

تعمیر داکت اسپلیت گودمن بصرفه است یا خرید آن؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا داکت اسپیلت ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان استاد سرما با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر داکت گوذمن شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر داکت اسپیلت ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه کولر نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض داکت بصرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص استاد سرما قادر به ارائه انواع سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت گودمن و همچنین تعمیرات کولر گازی این مدل هستند. بنابراین امکان تعمیر داکت شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت گودمن چقدر هست؟

اعلام هزینه تعمیر داکت اسپلیت GOODMAN بهتر است که توسط بازدید یک کارشناس انجام شود تا دستگاه شما به طور کامل عیب یابی شود و سپس توسط کارشناس هزینه تعمیر یا تعویض قطعات و… را برای شما براورد قیمت کنند . تیم فنی استاد سرما نیز در ابتدا از داکت کولر شما بازدید می‌کنند و در ابتدا اعلام هزینه می کنند سپس اقدام به تعمیرات داکت کولر شما می کنند.

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس داکت اسپلیت را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از شروع فصل گرما به شستشو و سرویس داکت اسپیلت بپردازید تا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی جلوگیری شود.

مزایای سرویس داکت اسپلیت گودمن

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس داکت اسپلیت گودمن به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس داکت اسپلیت گودمن  به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که داکت گودمن باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپروسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

مهم ترین دلیل اهمیت سرویس داکت اسپلیت گودمن

شستشو و سرویس داکت اسپلیت گودمن با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. داکت کولرهای گودمن وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.