سرویس و تعمیر کولر گازی مناطق تهران

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung در منظریه

سرویس و تعمیر کولر گازی در منظریه تهران

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مدل سقفی سامسونگ SAMSUNG در منظریه

 

همکاران ما در شرکت استاد سرما زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپیلت سامسونگ/سرویس داکت اسپیلت سامسونگ/شارژ گاز داکت اسپیلت سامسونگ/تعمیر برد داکت اسپیلت سامسونگ و تمامی خدمات پس از فروش داکت اسپیلت سامسونگ در منظریه در خدمت شما دوستان عزیز می باشد. باید به این نکته توجه بفرمایید تمامی دستگاه های داکت اسپلیت ( داکت اسپیلت سامسونگ ) سامسونگ به مرور زمان در کارکردشان دچار استهلاک می شوند و تا امروز دستگاهی اختراع و تولید نشده که استهلاک آن در حد صفر باشد  ولی ما می توانیم با ایجاد شرایطی مطلوب در هنگام نصب و راه اندازی داکت اسپلیت، عمر کاری دستگاه را تا چندین برابر افزایش دهیم و از بروز مشکلات و بوجود آمدن هزینه های تعمیراتی زیاد جلوگیری کنیم.

تعمیرات داکت اسپلیت سامسونگ SAMSUNG در منظریه

چند نکته خیلی حائز اهمیت است این که شما دوستان با رعایت آنها می توانید از خرابی و افزایش مصرف برق کولر گازی سامسونگ خود تا حدالامکان جلوگیری فرمایید.

  • بررسی مقدار گاز داخل کولر گازی هر سال یک بار (ابتدای شروع فصل گرما)
  • تمیز نگه داشتن کندانسور کولر گازی (شستشوی پره های کندانسور با آب تحت فشار) حد اقل هر سال یک بار
  • شستشوی فیلترهای اوپراتور کولر گازی حد اقل هر شش ماه یکبار

آشنایی با قسمتهای مختلف کولر گازی سامسونگ SAMSUNG:

کندانسور کولر گازی سامسونگ SAMSUNG :

یکی از  موارد خیلی مهم که در مصرف برق و عمر کولر گازی تاثیر دارد محل قرارگیری کندانسور میباشد. کندانسور کولر گازی به نحوی باید قرار گیرد که در مسیر پرتاب باد (جلوی کندانسور) دیوار و یا قطعه ای قرار نگیرد و انتقال حرارت بین کندانسور و محیط بخوبی صورت گیرد.

اوپراتور کولر گازی سامسونگ SAMSUNG:

اوپراتور کولر گازی همان یونیت داخلی کولر گازی میباشد که دارای دو عدد فیلتر در داخل است و باید هر شش ماه یکبار توسط شما و یا سرویسکارما در منظریه تمیز و شستشو گردد.

لازم بذکر است در محیطهایی که در انها جهت سرمایش از کولر گازی استفاده میشود به خاطر وجود فیلتر هوا در کولر گازی ذرات معلق هوا و آلودگی هوا به مقدار پنج برابر کمتر از محیطهایی است که کولر گازی ندارند.

کمپرسور کولر گازی سامسونگ SAMSUNG:

کمپرسور کولر گازی قلب کولر گازی و گرانترین قطعه کولر گازی میباشد که 99 درصد قابل تعمیر نبوده و در صورت آسیب دیدن باید تعویض گردد.

مهمترین هدف از سرویس و نگهداری سالیانه کولر گازی در منظریه جلوگیری از سوختن و آسیب دیدن کمپرسور کولر گازی میباشد.

بیشترین مصرف برق کولر گازی به کمپرسور آن وابسته است در صورتی که کمپرسور کولر گازی برند خوبی باشد و شرایط کاری کولر گازی خوب و نیز کمبود گاز در کولر گازی وجود نداشته باشد کمپرسور کولر گازی عمری طولانی و مصرف برق پایین تری خواهد داشت.

خازن کولر گازی در تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ در منظریه:

خازن کولر گازی خازن ها برق را در خود ذخیره کرده و هنگامی که کولر گازی روشن میشود به کمک کمپرسور آمده و به زبان ساده مقدار برق بالایی را به کمپرسور میدهد تا کمپرسور بتواند از حالت سکون روشن شده و به سرعت بالایی برسد.

اگر خازن کمپرسور خراب باشد کمپرسور توانایی روشن شدن را نخواهد داشت یعنی با اینکه برق وارد کمپرسور شده اما کمپرسور را نمی افتد و اگر کولر گازی در حالت روشن باقی بماند کمپرسور به شدت داغ کرده و اورلود خواهد کرد. و نیز اگر اورلودکردن کمپرسور ادامه داشته باشد کمپرسور کولر گازی خواهد سوخت و مصرف کننده متحمل هزینه زیادی جهت تعویض کمپرسور خواهد گردید.

خازن کولر گازی سامسونگ

 نکته خیلی خیلی مهم در کولرهای گازی سامسونگ این است که، اگر کولر گازی روشن شود ولی به هر دلیلی باد خنک نداشته باشد سریعا باید خاموش گردد. مشاهده شده با اینکه کولر گازی باد خنک نمیدهد ولی بعضی از افراد بعنوان پنکه از کولر گازی استفاده میکنند که این باعث آسیب دیدن کمپرسور خواهد شد.  پس در صورتی که کولر گازی باد خنک ندهد یا مقدار خنکی کولر گازی کم باشد به هیچ عنوان نباید از کولر گازی استفاده شود.

مقالات مرتبط

یک نظر برای “سرویس و تعمیر داکت اسپلیت سامسونگ samsung در منظریه

  1. ctr manipulation نظرداد :

    Some truly prime content on this website , saved to my bookmarks.

  2. certainly like your website however you have to check the spelling on quite a few of your posts. Several of them are rife with spelling issues and I in finding it very troublesome to inform the truth nevertheless I will definitely come again again.

ارسال نظر (کامنت)

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری با * نشان داده می شوند