تعمیر فوری کولرگازی, خدمات ویژه نصب و شارژ و سرویس و تعمیر کولر گازی

سرویس کولر گازی در محل و منزل شما

سرویس کولر گازی در محل

سرویس کولر گازی در محل و منزل شما

سرویس کولر گازی شما در محل و منزل شما توسط بهترین کارشناسان ما انجام می گیرد. کولرهای گازی با توجه به عملکرد بالا در خنک نگهداشتن محیط طی سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته اند و از طرفی دیگر در برخی از مناطق کشورمان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و به همین دلیل در ادامه قصد داریم تا نکاتی پیرامون این محصول برودتی و آموزش سرویس کولر گازی در خانه ارائه دهیم. تنوع کولر های گازی در بازار بسیار بالا بوده و شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی های آن هستیم و همانند سایر محصولات خانگی نیاز به سرویس دارند که پیش از رسیدن فصل گرما بهتر است برای سرویس آن اقدام کنید. پیش از پرداختن به آموزش سرویس کولر گازی توصیه می شود که با نحوه عملکرد و راهنمای خرید آن آشنا شوید.

کولر گازی مجهز به اواپراتور، کندانسور و گاز مبرد هستند و نحوه عملکرد کولر گازی بدین گونه است که گاز مبرد جمع شده در کمپرسور با فشار به سمت کندانسور حرکت می کند و در آن جا با از دست دادن گرمای خود به مایع تبدیل می شود. سپس از کندانسور خارج شده و از لوله مویی و یا شیر انبساط عبور می کند که در نهایت دچار افت فشار شدید می شود و حالت دو فازی جامد و گاز به خود می گیرد و به سمت ورودی اواپراتور هدایت می شود. در اواپراتور سرمای خود را از دست داده و به گاز تبدیل می شود. نحوه عملکرد کولر گازی در حالت سرمایش به این شکل است که هوای اتاق با چرخش فن ایندور از یک سمت یونیت درونی وارد شده و بعد از عبور از لوله های اواپراتور سرد شده و وارد اتاق می شود. مبرد تبخیر شده در اواپراتور به کمپرسور مکش شده و دوباره فرآیند تکرار می شود.

مبرد تبخیر شده در اواپراتور به کمپرسور مکش شده و دوباره فرآیند تکرار می شود. اطلاع از نحوه عملکرد کولر گازی پیش از پرداختن به آموزش سرویس کولر گازی الزامی بوده و می تواند بسیار کمک کننده باشد.

پیش از خرید کولر گازی به این نکات توجه کنید!

در این بخش به ذکر نکاتی پرداخته شده که پیش از خرید کولر گازی باید آن ها را در نظر گرفت. اگرچه اکثر فروشندگان در هنگام خرید کولر گازی راهنمایی های لازم را ارائه می کنند اما دانستن نکات ذیل نیز خالی از لطف نیست.

  • تعداد پنجره
  • تعداد ساکنین خانه
  • متراژ خانه
  • میزان استفاده از کولر

مراحل سرویس کولر گازی

در این بخش مراحل سرویس کولر گازی به ترتیب گردآوری شده که می توان تمامی امور را در خانه انجام داد اگرچه سرویس کولر گازی یک کار تخصصی بوده و می توان آن را به کارشناس و تکنسین آن سپرد.

1.پیش از شروع کار کولر گازی را از برق بکشید و برای اطمینان بیشتر فیوز مربوط به کولر گازی را در داخل جعبه فیوز تعبیه شده در کولر گازی قطع کنید.

2. دومین مرحله از آموزش سرویس کولر گازی مربوط به تمیز کردن فیلتر ها می شود که در ابتدا باید پنل جلویی را با احتیاط باز کنید و باید به طريقه باز كردن پنل كولر اسپيلت توجه کرد.

مقالات مرتبط