آموزش نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت, راه اندازی گرمایش کولر گازی و داکت اسپلیت, سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مناطق تهران

شارژ گاز تخصصی و فوق تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem

شارژ تخصصی و فوق تخصصی گاز داکت اسپلیت ریم Rheem

شارژ گاز تخصصی و فوق تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem توسط تعمیرکاران متخصص در امر شارژ گاز داکت اسپلیت استاد سرما

در ابتدا بهتر است برای شارژ گاز تخصصی و فوق تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem که توسط کارشناسان و سرویسکاران داکت اسپلیت ریم استاد سرما انجام میگیرد، نکاتی را خدمت شما عرض کنیم. در این خصوص بهتر است تا ما را در این مطلب حرفه ای که در مورد شارژ گاز تخصصی و فوق تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem نوشته ایم همراهی کنید.

ویژگی های اصلی داکت اسپلیت ریم Rheem

  • در انتخاب داکت اسپلیت و ظرفیت آن به متراژ ، کاربری ، اقلیم و موقعیت ساختمان توجه شود.
  • طراحی کانال های داکت اسپلیت ها براساس استانداردهای دستگاههای ایرکاندیشن کانالی انجام شود و ترجیحا دریچه های رفت در دورترین نقطه نسبت به دریچه برگشت در نظر گرفته شود.
  • از نصب دستگاه هواساز یا داکت اسپلیت در سقف سرویس ها خودداری شود.
  • کلیه پیش بینی های لازم جهت مکان نصب دستگاه ، لوله های آب داغ ، لوله های مسی ، لوله درین و برق دستگاه و سایر تجهیزات در نظر گرفته شود.
  • جهت داشتن حداکثر راندمان دستگاه و کم کردن مصرف برق ، روی کانال و لوله ها از عایق با کیفیت استفاده شود.
  • برای اجرای لوله های مسی در ارتفاع ، به ازای هر 6 متر لوله ، از یک تله روغن (OIL TRAP) استفاده گردد.
  • قبل از راه اندازی و نصب  داکت اسپلیت ، لوله های مسی تست گردیده و از سالم بودن  آنها اطمینان حاصل گردد.
  • سایز لوله مسی و آب داغ حنما طبق جداول فنی انتخاب شود.
  • مهم ترین قسمت این دستگاه ترموستات آن است که وظیفه کنترل و فرمان دادن به دستگاه را دارد . در انتخاب محل نصب آن حداکثر دقت را داشته باشید تا دمای عوامل طبیعی و غیرطبیعی مانند نور خورشید ، لوله ها و دودکش های پشت دیوار ، باد مستقیم دریچه رفت و سایر عوامل روی آن تاثیر نگذارد.
  • توصیه می گردد در شروع فصل زمستان کویل آب داغ داکت اسپلیت هواگیری شود.
تعمیر تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem
تعمیر تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem
تعمیر تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem

شارژ گاز تخصصی و فوق تخصصی داکت اسپلیت ریم Rheem هر چند وقت یکبار باید انجام شود؟

هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنن و برای خنک شدن داکت اسپیلت رو روشن میکنن تا از سرمای اون لذت ببرن ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌  ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به نگهداری مناسب دارند که این برعهده خود مشتری می باشد و اگر هر چند مدت یک‌بار تعمیر این کار انجام نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکنه تو اوج گرمای تابستان شما رو از سرمای خودش بی‌نصیب بزاره و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یه تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی رو تو گرما بمونیم و هزینه زیادی رو برای شما به همراه داشته باشد. پس بهترین راه پیشگیریه یعنی قبل از خراب شدن به سرویس داکت اسپیلت بپردازید

سرویس داکت اسپیلت یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس داکت اسپیلت به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از داکت اسپلیت ها هنوز جا نیافتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به دستگاه می شود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس داکت اسپیلت خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن دستگاه رخ دهد دوری می کنید.

همگاران ما در مرکز مجاز تعمیر و سرویس و شارژ تخصصی و فوق تخصصی داکت اسپیلت با دانش و تجربه کافی در زمینه شستشو و سرویس داکت اسپیلت در تمام روزهای سال اماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید در هر زمان که به شستشو و سرویس داکت اسپیلت نیاز داشتید با ما تماس بگیرید تا تیمی از برترین تعمیرکاران را به محل مورد نظر شما اعزام کنیم.

مقالات مرتبط