آموزش نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت, سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مناطق تهران

شارژ گاز داکت اسپلیت

شارژ فوری داکت اسپلیت

شارژ گاز داکت اسپلیت با سرویسکاران و تعمیرکاران حرفه ای و مجرب کارگاه مجاز تعمیر و سرویس داکت اسپلیت استاد سرما

دستگاه تهویه شما به طور مرتب نیاز به شارژ فوری و ارزان قیمت داکت اسپلیت دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری موثر تر و کارآمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات و شارژ داکت اسپیلت و سرویس و شارژ داکت اسپیلت مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

شارژ فوری داکت اسپلیت

ارسال سریع سرویسکار داکت اسپلیت برای شارژ فوری اسپلیت کمتر از 1 ساعت

برای رزرو خدمات می توانید تماس بگیرید : 09123449936

شارژ داکت اسپلیت

سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد . عملکرد دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش دقیقاً مشابه سیستم های اسپلیت یا همان کولر های گازی می‌باشد . به این معنی که این دستگاه جهت تولید سرما با استفاده از سیکل تبرید گاز مبرد را با عبور از اجزا سیکل مانند کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور و تغییر فاز مبرد هوای عبوری از روی کویل اواپراتور را سرد کرده و آنرا به تهویه شونده تحویل می دهد .
بدیهی است که در این حالت منبع انرژی دستگاه برق می‌باشد . در حالت گرمایش دستگاه به کمک کویل تعبیه شده در دستگاه و جریان آب گرم عبوری از داخل کویل هوای عبوری از روی کویل را گرم کرده و آن را به فضای تهویه شونده تحویل می دهد . در این حالت آب گرم عبوری از کویل توسط پکیج یا موتورخانه تأمین شده و منبع انرژی دستگاه گاز می‌باشد .
در این حالت دستگاه مشابه فن کویل عمل می کند .

شارژ گاز داکت اسپلیت

دارای کوئل آب گرم فابریک جهت تامین گرمایش، امکان مجهز شدن به شیر برقی سه راه الکترونیکی با قابلیت فرمان پذیری از ترموستات، ترموستات جهت تنظیم دلخواه دمای محیط، کمپرسور پرقدرت کوپلند مجهز بودن به سیستم فوق کم صدا super silent .

شارژ گاز داکت اسپلیت

همه داکت های اسپلیت نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس داکت اسپیلت به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس داکت اسپیلت به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هزینه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که داکت اسپیلت باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

شستشو و سرویس داکت اسپیلت با پیدا کردن ایرادات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کندانسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی اسپلیت خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. داکت اسپیلت های وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

سرویس و شارژ گاز داکت اسپیلت هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس داکت اسپیلت کرد! چرا؟اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد داکت اسپیلت در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خوب اگر این چنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور داکت اسپیلت کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس داکت اسپیلت کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی داکت اسپیلت به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی داکت اسپیلت به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود

مقالات مرتبط

ارسال نظر (کامنت)

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری با * نشان داده می شوند