آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی, خدمات ویژه نصب و شارژ و سرویس و تعمیر کولر گازی

شارژ گاز کولرگازی اسپلیت

شارژ گاز کولرگازی اسپلیت

شارژ گاز کولرگازی اسپلیت به عنوان شارژ سیستم تهویه خانه شما

برای کسب اطلاعات بیشتر شارژ گاز کولرگازی اسپلیت با ما این مقاله را همراه باشید. سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد . عملکرد دستگاه کولرگازی در حالت سرمایش دقیقاً مشابه سیستم های اسپلیت یا همان کولر های گازی می‌باشد . به این معنی که این دستگاه جهت تولید سرما با استفاده از سیکل تبرید گاز مبرد را با عبور از اجزا سیکل مانند کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور و تغییر فاز مبرد هوای عبوری از روی کویل اواپراتور را سرد کرده و آن را به تهویه شونده تحویل می دهد .
بدیهی است که در این حالت منبع انرژی دستگاه برق می‌باشد . در حالت گرمایش دستگاه به کمک کویل تعبیه شده در دستگاه و جریان آب گرم عبوری از داخل کویل هوای عبوری از روی کویل را گرم کرده و آن را به فضای تهویه شونده تحویل می دهد . در این حالت آب گرم عبوری از کویل توسط پکیج یا موتورخانه تأمین شده و منبع انرژی دستگاه گاز می‌باشد .
در این حالت دستگاه مشابه فن کویل عمل می کند .

شارژ فوری کولرگازی

دارای کوئل آب گرم فابریک جهت تامین گرمایش، امکان مجهز شدن به شیر برقی سه راه الکترونیکی با قابلیت فرمان پذیری از ترموستات، ترموستات جهت تنظیم دلخواه دمای محیط، کمپرسور پرقدرت کوپلند مجهز بودن به سیستم فوق کم صدا super silent .

تعمیر فوری کولر گازی با سرویس کاران و تعمیرکاران حرفه ای و مجرب کارگاه مجاز تعمیر و سرویس کولر گازی استاد سرما

دستگاه تهویه شما به طور مرتب نیاز به شارژ فوری گاز کولر گازی  دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری موثر تر و کارآمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات و شارژ فوری کولر گازی و سرویس و شارژ فوری کولر گازی مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد کولر گازی دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

شارژ فوری داکت اسپلیت

ارسال سریع سرویسکار داکت اسپلیت برای شارژ فوری اسپلیت کمتر از 1 ساعت

برای رزرو خدمات می توانید تماس بگیرید : 09123449936

مقالات مرتبط

ارسال نظر (کامنت)

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری با * نشان داده می شوند