سرویس و تعمیر پکیج

علت آب دادن داکت اسپلیت – آب داکت اسپلیت

آب داکت اسپلیت

امروزه یکی از سیستم‌های پرکاربرد در واحدهای تجاری و مسکونی داکت اسپلیت می‌باشد. در اکثر مواقع مشکلاتی اعم از نشتی آب داکت اسپلیت رخ می‌دهد که باید علت نشتی آب و نحوه ی رفع آبریزی داکت اسپلیت جستجو شود. علت نشتی آب داکت اسپلیت معمولا ضربه خوردن لوله‌های آب و یا مسدود شدن راه آن‌ها و … می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت کلی با علت نشتی آب و نحوه ی رفع آبریزی داکت اسپلیت آشنا شوید.

علت نشتی آب داکت اسپلیت چیست؟

در برخی موارد که شما با این مشکل روبه رو می‌شود به این فکر می‌کنید که لوله آب ترکیده است و دستگاه نشتی می‌کند در صورتی که این تصور در بیشتر مواقع اشتباه است و علت اصلی آن سیستم تهویه مطبوع شما می‌باشد استاد سرما ( نسیم سرویس ) در نظر دارد در ادامه علت نشتی آب داکت اسپلیت را برای شما توضیح دهد.

1. اولین علت نشتی آب داکت اسپلیت

اولین علت نشتی آب داکت اسپلیت می‌تواند خرابی و ایراد از ورودی آب گرم داکت اسپلیت باشد که در هنگام ورود آب چکه کرده و محیط اطراف خود را خیس می‌کند. راه حل رفع این علت نشتی آب داکت اسپلیت برسی لوله‌ها و شیرهای ورودی است و در صورت مشاهده هرگونه نشتی درون آن‌ها باید آن قطعات تعویض و یا تعمیر شوند.

یکی دیگر از علت نشتی آب داکت اسپلیت مسدود بودن شیلنگ‌های درین

3. باز شدن ناگهانی درین

4. درست نصب نکردن یونیت داخلی و یا تراز نبودن آن

5. از دیگر علت نشتی آب داکت اسپلیت

6. در آخرین مرحله علت نشتی آب داکت اسپلیت

برای تعمیر داکت اسپلیت منزل و محل کار خود در صورت بروز نشتی و آبریزی و رفع آن در داکت اسپلیت حتما با ما گروه نسیم تهویه ( استاد سرما ) بگیرید.