بلاگ

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ ( Samsung duct split ) یکی از بهترین برند های معتبر و با کیفیت در تولید این نوع سیستم تهویه مطبوع به حساب می آید. گروه تولید سامسونگ با استفاده از دانش و فناوری روز دنبا در این خصوص ، طراحی زیبا و منحصر به فرد، همچنین توجه به میزان انرژی مصرفی و بازدهی بیشتر، مدل های جدید سامسونگ را مطابق با استانداراهای بین المللی تولید و به بازار عرضه کرده است. در حال حاضر شرکت سامسونگ این محصول را هم در نوع اینورتر ( دور متغیر ) و هم نوع معمولی ( دور ثابت ) و در مدل های متفاوت تولید می کند. قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بر اساس مدل ها و مشخصات فنی آن ها متفاوت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع مدل ها و مشخصات داکت اسپیلیت های جدید سامسونگ، همچنین خرید داکت اسپلیت سامسونگ ارزان با مشاوران استاد سرما و تلفن 09123449936 در تماس باشید.

سامسونگ

مشخصات فنی داکت اسپیلت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ دارای کمپرسور روتاری متناسب با مناطق معتدل می باشد که به علت کمتر بودن اتلاف شیر تخلیه این کمپرسور دارای بازدهی بیشتر است. همچنین کمپرسور روتاری دارای ابعاد کوچک ، نسبت وزن به ظرفیت کمتر و لرزش کمتر است که یکی از بهترین کمپرسور ها برای استفاده در سیستم های تهویه به حساب می آید.
شرکت سامسونگ با قرار دادن کیت اینورتر و تبدیل داکت اسپیلت معمولی به داکت اسپلیت اینورتر توانسته میزان مصرف انرژی برق را کاهش دهد و این محصول را در دو نوع اینورتر و معمولی وارد بازار کند.
ظرفیت داکت اسپیلت های سامسونگ مانند داکت اسپلیت وستن ایر بین 18000 تا 60000 Btu بر ساعت است. Btu واحد اندازه گیری ظرفیت سیستم تهویه مطبوع و نشان دهنده میزان سرمایش سیستم در واحد زمان است. تعیین مقدار ظرفیت داکت اسپیلت به نوع و مساحت فضا ، شرایط آب و هوای منطقه و … بستگی دارد.
گاز مبرد به کار رفته در کمپرسور داکت اسپیلیت سامسونگ مانند داکت اسپلیت هایسنس گاز R410 می باشد و به دلیل شرایط زیست محیطی ، شرکت سامسونگ دیگر از گاز مبرد R22 در تولید این نوع سیستم تهویه مطبوع استفاده نمی کند.
شرکت Samsung در تولید این محصول از قطعه ای به نام اکومولاتور استفاده کرده که می تواند از ورود هر گونه مایع به داخل کمپرسور جلوگیری کند و این سبب افزایش طول عمر دستگاه و کاهش استهلاک و خرابی می شود که این یکی از مزایای خرید داکت اسپلیت سامسونگ می باشد.

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بر اساس نوع ، سری ساخت ، ظرفیت و میزان مصرف انرژی متفاوت است. همانطور که گفته شد، داکت اسپیلت samsung در دو نوع اینورتر و معمولی تولید می شوند که مدل اینورتر آن به دلیل داشتن دور موتور متغیر، از نوع معمولی آن بیشتر است. حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که این دور موتور متغیر موجب چه مزیت های می شود که قیمت آن را بیشتر از نوع معمولی کرده است.
در نوع معمولی، سرعت دورانی موتور الکتریکی محرک کمپرسور ثابت است به این معنی که دائما با حداکثر ظرفیت کار می کند اما در اینورتر سرعت موتور متغیر است و می تواند متناسب با تغییرات دمای محیط و نیاز مصرف کننده تغییر کند.  ابن قابلیت باعث می شود که میزان مصرف انرژی برق به میزان قابل توجهی کاهش یابد. از دیگر ویژگی های نوع اینورتر نسبت به معمولی عمر بیشتر و کم صدا بودن آن است. همچنین داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ توانایی سرد کردن و گرم کردن محیط در زمانی کمتر از نوع معمولی را دارد. همه ی این مزایا موجب بالاتر بودن قیمت نوع اینورتر در مقایسه با معمولی شده است.
قیمت داکت اسپلیت سامسونگ بر اساس سری ساخت تغییر می کند. برای مثال سری جدید داکت اسپبلت samsung ، سری S ، قیمت بالاتری نسبت به سری های قبلی دارد و دلیل آن استفاده از فناوری جدید در این محصول، کم صدا بودن یونیت داخلی، طراحی جدید و باریک بودن یونیت داخلی، مصرف کمتر انرژی و بازدهی بیشتر است.
مقدار ظرفیت داکت اسپیلت بر قیمت آن موثر است و هر چه ظرفیت آن بیشتر باشد قیمت داکت اسپیلت نیز بیشتر می شود. داکت اسپیلیت سامسونگ از نظر قیمت در رده داکت اسپلیت ال جی قرار دارد و از داکت اسپیلت های ایرانی نظیر داکت اسپلیت کیسان گران تر است.

خرید داکت اسپلیت سامسونگ

خرید داکت اسپیلت سامسونگ ( قیمت داکت اسپلیت سامسونگ ) با توجه به ویژگی ها و مزایای ذکر شده گزینه ی مناسبی برای داشتن یک سیستم تهویه هوای مطبوع به حساب می آید. سیستمی که علاوه بر داشتن توانایی سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستان می تواند با داشتن چندین لایه فیلتر تصفیه هوا ، هوایی مطبوع ، فیلتر شده و مهمتر از همه متناسب با دمای دلخواه شما ارائه دهد. کم صدا بودن داکت اسپیلت سامسونگ می تواند آرامش و راحتی بیش از پیش برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین قابلیت شستشوی فیلترهای تصفیه ، مجهز بودن به سیستم عیب یاب هوشمند و قابلیت نصب کویل آب گرم در پشت یونیت داخلی آن برای کاهش مصرف برق ، این محصول را به یکی از کاملترین سیستم های تهویه تبدیل کرده است که شما برای خرید داکت اسپیلت سامسونگ مطمئن می کند.

گارانتی داکت اسپلیت سامسونگ و رابطه آن با قیمت داکت اسپلیت سامسونگ

شرکت سامسونگ به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود انواع داکت اسپیلت های سامسونگ را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند. گارانتی داکت اسپلیت سامسونگ شامل 5 سال ضمانت تعويض كمپرسور بدون هیچ شرطی می باشد و این امکان را به شما می دهد که در صورت هر گونه خرابی احتمالی کمپرسور از طریق نمایندگی های این شرکت اقدام به تعویض آن نمایید. همچنین 18 ماه گارانتی برای سایر قطعات فنی و تجهیزات  نیز قدم بزرگی در راستای ایجاد حس اعتماد و آرامش از سوی این شرکت می باشد.