آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی

قیمت کولرگازی اسپلیت گری

قیمت کولرگازی اسپلیت گری

قیمت کولرگازی اسپلیت قیمت کولرگازی اسپلیت گری GREE

در این مطلب ما قصد داریم تا شما را قیمت کولرگازی اسپلیت گری و مزایای این کولرگازی اسپلیت آشنا کنیم، تا شما با خیال راحت بتوانید تن به این قیمت ها داده و خرید سالم و مطمئنی داشته باشید. اگر می خواهید از خنکی مطبوع و دلچسب کولرگازی اسپلیت برای خنک کردن فضای مورد نظر خود استفاده نمائید و دقیقا نمی دانید بهتر است از چه نوع کولرگازی اسپلیت، با چه ظرفیت، برند، قیمت و مشخصاتی استفاده کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به همه سوالات شما در مورد قیمت خرید، مشخصات فنی، بهترین انواع کولرگازی اسپلیت و … پاسخ دهیم! امروزه انواع کولرگازی اسپلیت یونیت ها از پرطرفدارترین و متداول ترین تجهیزات تهویه مطبوع بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط های مختلف ساختمانهای مسکونی و اداری مورد استفاده گسترده قرار می گیرند.

چرا کولر گازی اسپلیت گری را قاچاق و ارزان قیمت نخریم؟ خرید مناسب کولرگازی اسپلیت در فروشگاه تخصصی کولرگازی اسپلیت استادسرما

در ابتدا لازم می دانیم توجه شما را به این نکته جلب کنیم که با وجود تبلیغاتی که از سوی برخی فروشندگان سودجو برای عرضه و فروش کولرهای گازی اسپلیت بانه ای و قاچاق بدون گارانتی معتبر ولی با قیمت ارزان تر!! صورت گرفته است (به ویژه برندهای گری و گری اکسنت و GWH و …)، خرید این کولرها قطعا مشکلاتی را که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد به همراه خواهد داشت! درج برچسب های تقلبی بر روی کولرهای گازی قاچاق هم اندازه ولی با ظرفیت پایین، برای فروش در ظرفیت های بالاتر (گاها برچسب ظرفیت کولرهای 24000 را روی کولرهای 18000 و 12000 را روی کولر 9000 نصب می کنند.)

کلیه کولرگازی اسپلیت‌ های ارائه شده در مجموعه تخصصی استاد سرما بعنوان عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع ، فقط با برگه ضمانت و گارانتی اصلی شرکت های مربوطه مانند گلدایران ، سام سرویس ، تهویه نیا و …. فقط در مدت 4 تا 6 ساعت کاری همراه با نصب و خدمات بعد از فروش مجاز و پاسخگو رایگان و تخصصی در سراسر کشور به خریداران و کاربران گرامی عرضه می شوند.

مقالات مرتبط