آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی, خدمات ویژه نصب و شارژ و سرویس و تعمیر کولر گازی

آیا کولر گازی نیاز به محافظ برق دارد

محافظ برق کولر گازی

آیا کولر گازی نیاز به محافظ برق دارد ؟ یا بهتر است بگوییم محافظ برق کولرگازی ضروریست ؟

 اهمیت استفاده از محافظ برق کولرگازی

مشکل نوسان برق و قطع و وصل های مکرر برق مشکلاتی در مورد استفاده از وسایل برقی از جمله کولر گازی را می تواند ایجاد کند که این خود باعث وجود ضرورت استفاده از محافظ برق کولر گازی دارد. این موضوع مخصوصا در زمان اوج مصرف برق یا زمانی که مصرف برق از حد نرمال عبور کند، می تواند منجر به آسیب دیدن وسایل برقی و یا حتی در صورت شدید بودن نوسان و تکرار مداوم این مشکل، باعث سوختن کولر گازی ما شود که می تواند خسارت مالی بسیار زیادی را به ما تحمیل کند.
قطعا برای حل این مشکل , استفاده از یک محافظ برق کولرگازی با کیفیت می تواند از کولرگازی شما در برابر نوسان برق محافظت کرده و این وسیله ارزشمند را که با توجه به افزایش قیمت ارز قیمت بسیار بالایی پیدا کرده را از آسیب دیدن حفظ کند.
قطعا بهترین محافظ کولر گازی , محافظی می باشد که متناسب با قدرت کولر و جریان عبوری از آن و نوع وردی وسیله شما باشد.اما معمولا در کنار محافظ کولر گازی بهتر است از کلید مینیاتوری هم برای این کار استفاده شود.
در ادامه به توضیح بیشتر در زمینه آموزش خرید محافظ کولر گازی خواهیم پرداخت. توجه کنید که معمولا محافظ کولرگازی دارای زمان تاخیر 210 تا 240 ثانیه ای می باشد.

در نظر داشته باشید که در این اوج بار مصرفی برق و قطعی های مکرر در نواحی مختلف شهر بزرگ تهران، استفاده از یک محافظ مخصوص کولر گازی شما بسیار می تواند شما را در برابر نیم سوز شدن ساختار داخلی برق کولر گازی اسپلیت شما را یاری داده و ایمن سازد.

تماس با کارشناس کولر گازی

ما در اسرع وقت برای شما بهترین خدمات نصب و سرویس کولر گازی را ارائه می دهیم.

کارشناسان استاد سرما در کمتر از یک ساعت در خدمت شما برای نصب و سرویس کولر گازی تان هستند.

انواع محافظ برق کولرگازی

محافظ های برق کولرگازی در مدل های متفاوتی با توجه به نوع ورودی تولید می شوند. البته مشخصات فنی آنها مشابه هم می باشد.

  1. محافظ برق کولر گازی سه شاخه ( 2 شاخه همراه ارت ضخیم )
  2. محافظ برق کولرگازی 2 شاخه معمولی ( غیر کتابی )

مشخصات فنی لازم در انتخاب محافظ برق کولرگازی

معمولا حداکثر جریان قابل تحمل توسط محافظ کولر گازی تا 30 آمپر می باشد. ولتاژ برق شهری که معمولا در حد 220 ولت می باشد و با توجه به در نظر داشتن توان کولر گازی که معمولا بر حسب واحد BTU بیان می شود می توان محافظ کولر گازی مناسب را انتخاب کرد.به طور مثال کولرگازی 24000 ( توان 7 کیلووات ) حداکثر جریان عبوری 12 آمپر بوده و مشکلی وجود ندارد.البته باید به این نکته توجه کرد که کولرگازی خانگی تکفاز می باشد. اما برای کولرگازی با BTU بالا یا کولرهای 3 فاز یا داکت اسپلیت و … طبعا به محافظ های قوی تری نیاز داریم.

محافظ برق کولر گازی

ارسال نظر (کامنت)

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری با * نشان داده می شوند