آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی, راه اندازی گرمایش کولر گازی و داکت اسپلیت

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولرگازی شارپ

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولرگازی شارپ

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولرگازی شارپ . مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های کولرگازی اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولرگازی شارپ مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت کولر دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود. سرویس کولرگازی و تعمیر آن امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

کم شدن مقدار گاز کولرگازی شارپ خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از:

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

شارژ گاز کولرگازی ( داکت اسپلیت ) شارپ

تعیین قیمت شارژ گاز کولرگازی به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند :

۱ – ممکن است لوله های کولرگازی یا داکت کولر شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز داکت کولر نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز کولرگازی شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز کولرگازی شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در کولرگازی ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

تعمیر و تعویض ترموستات  و کمپرسور کولرگازی ( داکت اسپلیت ) 

سرویس کولرگازی و تعمیر کولرگازی امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار کولرگازی باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر کولرگازی از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات کولرگازی به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

کولرگازی یکی از بهترین برند ها عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر سرویس و  تعمیر کولرگازی را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر کولرگازی هستند ما به عنوان مرکز مجاز تعمیر کولرگازی در تهران با سالها تجربه در زمینه نصب شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات کولرگازی آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر کولرگازی ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولرگازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت! کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر کولرگازی از دانش روز دنیا جهت عیب یابی داکت های اسپیلت مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

ارور های کولرگازی ( داکت اسپلیت ) شارپ

EE   قفل شدن کلید‌ها

E0  اختلال در عملکرد پمپ آب

E1  فشار بالای کمپرسور

E2  کمپرسور دچار یخ زدگی شده است

E3  فشار پایین کمپرسور

E4  دما بالای کمپرسور

E5  خرابی کمپرسور

E6  اختلال در عملکرد انتقال

E8  خرابی فن داخلی

E9  اختلال در جریان آب

FF  ارتباطات کنترلی متصل خراب شده است

F0  اختلال در عملکرد سنسور فضای داخلی

F1  اختلال در عملکرد سنسور اواپوراتور

 F2  اختلال در عملکرد سنسور کندانسور

F3  اختلال در عملکرد سنسور فضای خارجی

F4  اختلال در عملکرد سنسور هوای خروجی

F5  اختلال در عملکرد سنسور فضا روی صفحه نمایش