بلاگ

مزایا و معایب کولر گازی گری

مزایا و معایب کولر گازی گری

برند گری؛ برندی پرآوازه در صنعت تهویه در کل جهان است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید محصولات تهویه مطبوع فعالیت دارد و محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده است که در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب کولر گازی گری بپردازیم.

همچنین قصد داریم در ادامه به معرفی بهترین مدل کولر گازی گری به همراه قیمت روز این محصولات بپردازیم و مزایا و معایب کولر گازی گری را از نظر مصرف کنندگان این محصول را خواهیم گفت تا بهترین انتخاب را در هنگام خرید اسپیلت داشته باشید، با استاد سرما در ادامه این مقاله همراه باشید.

مزایا و معایب کولر گازی گری : تشخیص کولر گازی گری اصل از نمونه های تقلبی

چندین سال است که کولر گازی گری به یکی از پرفروش ترین کولرهای گازی بازار تبدیل شده است و به همین دلیل نمونه های تقلبی کولر گازی گری نیز در بازار بسیار زیاد شده است که در این بخش به چگونگی تشخیص کولر گازی گری اصل از نمونه های تقلبی خواهیم پرداخت.

  • تنها از فروشگاه های مجاز خرید کنید.
  • کولرهای گازی گری در سری های مختلف اعم از: سری بورا Bora، سری لومو Lomo، سری اکسنت Accent، سری آی کول I cool، سری کیو تو ماتیک Q2matic و … در بازار موجود هستند، بنابراین ابتدا سری کولر گازی گری را از فروشنده بپرسید و نام آن را در وب سایت رسمی برند گری جستجو کنید و چنانچه مدل مربوطه مشابه نمونه موجود در سایت است با خیال راحت خرید کنید.
  • به لوگو Gree توجه داشته باشید.
  • در اکثر این کولرها به غیر از سری S۴matic (اس فور ماتیک)، کولرگازی ۳۶۰۰۰ سری نئو و سری اکسنت Accent، لوگو Gree روی پنل بیرونی کولر، روی وسط شبکه آن حک‌ شده است.
  • هرچند شرکت گری اصالتاً امریکایی است، اما کولرهای گازی گری در چین مونتاژ می‌شوند و روی بدنه آن‌ها عبارت “Made In China” قید شده است؛ و چنانچه روی کولر گازی گری “Made In U.S.A” درج شده باشد، شک نکنید که این نمونه تقلبی است.

مزایا و معایب کولر گازی گری : کولر گازی گری چه امکاناتی دارد؟

اگر شما قصد خرید کولر گازی گری را دارید ممکن است این سوال را داشته باشید که کولر گازی گری چه امکاناتی دارند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالتان را بگیرید.

  • کولرهای گازی گری با موتورهای اسکرول و روتای، کیفیت بسیار بالایی دارند.
  • اسپیلت های گری در دو نوع اینورتر دار و بدون اینورتر در بازار عرضه می شود.
  • کولرهای گازی گری جزء کم مصرف ترین کولرهای گازی هستند.
  • قدرت پرتاب باد در اسپیلت های گری فوق العاده است.

مزایا و معایب کولر گازی گری : آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی گری

اگر شما میخواهید از کولرهای گازی گری استفاده کنید اولین گام آشنایی کامل با این برند است پس در این قسمت به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده کولر گازی گری خواهیم پرداخت.

  • شرکت گری در اصل یک امریکایی است، که به دلیل هزینه های بالا اولین کارخانه خود را در سال 1991 در چین تاسیس کرد.
  • بعد از گذشت حدود 3 دهه، شرکت گری در بیش از 200کشور دنیا محصولات خود را به فروش رساند.
  • شرکت گری سالانه بیش از 600 میلیون دستگاه تهویه مطبوع مانند کولر گازی در بازار به فروش می رساند.

مزایا و معایب کولر گازی گری : کولر گازی گری ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که همواره در هنگام بررسی کیفیت کولرگازی گری پرسیده می شود این است که کولر گازی گری ساخت کجاست؟ چرا که بین کشور سازنده و کیفیت محصول ارتباط مستقیمی وجود دارد.

همان طور که قبلا هم گفتیم اصالت کولر گازی گری متعلق به کشور امریکاست، اما به دلیل مسائلی مانند گران بودن نیروی کار در کشور آمریکا، این شرکت ساخت و مونتاژ کولرهای گازی خود را به کشور چین واگذار کرد.

مزایا و معایب کولر گازی گری : چرا کولر گازی گری بخریم؟

از میان اینهمه برند و اسپیلت موجود در بازار چرا کولر گازی گری بخریم؟ اصلا کولر گازی گری خوبه؟ اگر شما نیز مانند سایر مصرف کنندگان با این سوالات مواجه شده اید و دغدغه یافتن پاسخ این سوال را دارید در این قسمت با ما همراهی کنید.

  • میزان مصرف انرژی کولرگازی های گری کم است و اغلب محصولات این شرکت رتبه انرژی ++A و یا +++A دارند.
  • کولرهای گازی گری دارای قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی هستند.
  • موتور کولرهای گازی گری در دو نوع T1 و T3 تولید می شوند که در هر شرایط آب و هوایی می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.
  •  کولرهای گازی گری دارای تکنلوژی های برتر و کیفیت بالا هستند، برای مثال کیفیت ساخت و امکانات کولر گازی گری 18000 با کولر گازی گری 36000 هیچ تفاوتی ندارند و هر دو دارای بیشترین کیفیت هستند.

حتما بخوانید : سرویس و تعمیر داکت اسپلیت