سرویس و تعمیر کولر گازی مناطق تهران

نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی در فرشته

نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی در فرشته

تماس با کارشناس تعمیر و سرویس کولر گازی در فرشته استاد سرما

تعمیر و سرویس کولر گازی در فرشته

جهت انجام تعمیر و سرویس کولر گازی با شماره کارشناس ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۳۴۴۹۹۳۶

نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی در فرشته

نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی در فرشته نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی از نحوه استقرار پنل داخلی و خارجی کولر گازی، لوله کشی های توکار کولر گازی و سایر انواع لوله کشی ها، اتصالات شیلنگ کندانسور و رطوبت زدایی سیستم، عایق بندی لوله های مبرد یا گاز، تست نشتی گاز و شارژ اولیه گاز کولر گازی دارد. به علاوه، داشتن این اطلاعات به تنهایی کافی نبوده و حتما تجربه قبلی نصب اسپیلت کولر گازی در فرشته نیز می بایست به آن اضافه شود. تذکر: در صورت نصب کولر گازی در فرشته به صورت اشتباه، مشکلاتی چون افزایش مصرف برق، سر و صدای زیاد، نشتی گاز، خنک نکردن کولر گازی، پرتاب آب به همراه باد و مشکلات که می تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد، رخ خواهد داد. به همین دلیل بهترین نصاب کولر گازی در فرشته یا تکنسین های متخصص نصب کولر گازی در فرشته را تنها در استاد سرما می توانید بیابید. کارشناسان خبره و باتجربه استاد سرما هیچ جای نگرانی بابت نصب صحیح کولر گازی فرشته و سرویس تخصصی کولر گازی و تعمیر تخصصی و حرفه ای کولر گازی در فرشته را برای شما مشتریان گرامی و عزیز باقی نمی گذارند.

ویژگی های بارز و اصلی کولر گازی فرشته

شرکت استاد سرما، یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین برندها در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی به صورت تخصصی و حرفه ای محسوب می‌شود. این شرکت، با سابقه بیش از 10 ساله خود در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی از هر برندی در سراسر تهران فعالیت نموده که یکی از مهمترین آنها از جمله کولر گازی می باشد. از ویژگی های کولر گازی می توان به سرمایش و گرمایش بعلاوه مناسب مناطق گرمسیری، برای مساحت ۲۵ تا ۳۵ متر مربع (براساس شرایط)، قدرت پرتاب باد در ۴ جهت،  دارای فیلتر محافظ دوگانه و سیستم پاک کنندگی خودکار و… اشاره نمود.

ارور ها و کدهای خطای متداول کولر گازی در منطقه فرشته

در زیر فهرست مهم ترین کدهای خطا یا ارور های کولر گازی های که گاهی تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی (شرکت استاد سرما) را ضروری می سازد آورده شده‌اند:

CH01: مشکل سنسور هوای داخلی

CH02: مشکل سنسور لوله ورودی یونیت داخلی

CH05/53: مشکل ارتباط بین واحد داخلی و بیرونی

CH06: مشکل سنسور لوله خروجی یونیت داخلی

CH09:  خطای برد الکتریکی

CH10: مشکل موتور فن داخلی

CH12: مشکل در سنسور لوله وسط یونیت داخلی

Ch21:  ولتاژ بالای DC برد الکتریکی

CH22: جریان ورودی بیشتر از مقدار تعیین شده‌

CH23: خطای ولتاژ ورودی پایین، مشکل در برد اصلی

CH26: سوختگی یا قفل شدن کمپرسور، آسیب دیدگی برد الکتریکی

CH27  آسیب‌دیدگی مدار برد الکتریکی

CH29: خطای جریان بالای کمپرسور

CH32: دمای بالای لوله دهش کمپرسور

CH40: خطای سنسور ct

CH41: مشکل سنسور لوله کمپرسور اینورتر

CH44: مشکل سنسور دمای هوا

CH45: مشکل سنسور لوله کندانسور

CH46: مشکل سنسور لوله مکش

CH53: مشکل در ارتباط بین دستگاه داخلی و بیرونی

CH60: خرابی EEPROM مدار برد الکتریکی

CH61: دمای بالای سنسور لوله کندانسور

CH62: دمای بالای هیت سینک برد بیرونی

CH65: خطای سنسور هیت سینک

CH67: مشکل در موتور فن BLOOD

انجام سرویس کولر گازی در فرشته

یکی از ویژگی انحصاری مجموعه استاد سرما ارائه کلیه خدمات شارژ گاز سرویس و تعمیر کولر گازی در فرشته می باشد که بدین صورت مشتریان مورد نظر در کمترین زمان ممکن به کلیه خدمات دسترسی داشته باشند و در گرمای شدید تابستان نمانند و تعمیرکار بتواند هرچه سریع تر خود را به محل مورد نظر شما برساند بنابراین کلیه خدمات کولر گازی در فرشته توسط گروه فنی استاد سرما ارائه می شود.

تعمیر کولر گازی در فرشته

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در روزهای گرم تابستان در محل کار یا زندگی شما ممکن است با ان مواجه شوید از کار افتان یا عیب داشتن کولر گازی تان به دلیل بروز مشکل یا سرویس نکردن ان است.

ما به خوبی درک می کنیم که گرمای شدید تابستان بسیار طاقت فرسا می باشد بنابراین به عنوان یک مرکز فوق تخصصی سرویس و تعمیر کولر در فرشته در صدد رفع عیب یا مشکل دستگاه شما به بهترین نحو ممکن برآمدیم تا شما با آسایش بیشتری در محل زندگی خود استراحت کنید.

سرویس کولر گازی و شارژ گاز کولر گازی در فرشته

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس کولر گازی را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از شروع فصل گرما به شستشو و سرویس کولر گازی بپردازید تا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی جلوگیری شود.

فواید سرویس کولر گازی فرشته

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس کولر گازی به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس کولر گازی به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هزینه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش درآورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

شستشو و سرویس کولر گازی با پیدا کردن ایرادات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کندانسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای کولر گازی مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. کولرهای گازی وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

سرویس و تعمیر کولر گازی در فرشته هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس کولر گازی کرد! چرا؟ اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد کولر گازی در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خوب اگر این چنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور کولر گازی کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی ۱ بار سرویس کولر گازی کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی کولر گازی به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی کولر گازی به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود.

سرویس کولر گازی در فرشته شامل موارد زیر می باشد :

الف )  سرویس پنل داخلی کولر گازی

  • شستشوی فیلترها کولر گازی
  • سرویس بلوور کولر گازی
  • سرویس سنسور ها کولر گازی
  • سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
  • بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین) در کولر گازی

ب )  سرویس پنل خارجی کولر گازی فرشته
سرویس پنل خارجی کولر گازی یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب می گردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع آن اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل می کند، پس بهتر است که یک سرویسکار کولر گازی فرشته با تجربه به صورت متداول آن را شستشو نماید، که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی آب (واتر جت) انجام میدهند.

با کارشناسان کولر گازی ما در استاد سرما برای اطلاع از نحوه انجام خدمات سرویس کولر گازی و استعلام هزینه و قیمت سرویس کولر گازی در سراسر تهران تماس بگیرید.

ارسال نظر (کامنت)

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری با * نشان داده می شوند