آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی, خدمات ویژه نصب و شارژ و سرویس و تعمیر کولر گازی

نصب و سرویس کولر گازی

نصب و سرویس کولر گازی

نصب و سرویس کولر گازی

نصب و سرویس کولر گازی از جمله خدماتی است که مرتبط با این وسیله سرمایشی ارائه می‌شود. همین حالا درخواست نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی خود را ثبت کنید و از تخفیف های آتی در تابستان 1400 ما بهره مند شوید.

هزینه تعمیر کولر گازی به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.
تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 180روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.
ثبت درخواست دریافت خدمات کاملا رایگان می باشد و شما میتوانید به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.
زمان مراجعه متخصص توسط شما تعیین می شود و باتوجه به اینکه نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در کمتر از چند ساعت فراهم است.
جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات باکیفیت از مهمترین اهداف استاد سرما می باشد و به همین دلیل تمام خدمات این مرکز شامل گارانتی می باشد. در صورتی که از خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما راضی نباشید، مشکل از طریق واحد خدمات مشتریان پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

مقالات مرتبط