آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی, خدمات ویژه نصب و شارژ و سرویس و تعمیر کولر گازی

چرا کولر گازی خنک نمی کند

چرا کولر گازی خنک نمی کند ؟

یکی از سوالات مهم مشتریان عزیز ما برای تعمیر و سرویس کولر گازی این روز ها عبارتست از چرا کولر گازی خنک نمی کند

دلیل خنک نکردن کولر گازی

کولر گازی سیستم سرمایشی گرمایشی بسیار پرطرفداری است و این نوع سیستم‌های سرمایشی گرمایشی در اکثر مواقع به درستی کار نمی‌کنند و در بعضا در فصل تابستان باد گرم می زنند که در نتیجه ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با دلیل خنک نکردن کولر گازی و یا بهتر می توان گفت چرا کولر گازی خنک نمی کند آشنا کنیم با ما همراه باشید. علت خنک نکردن کولر گازی متفاوت است که یکی از آن‌ها این است در اکثر مواقع شما فراموش کرده اید که دکمه ی کولر را فعال کنید و کولر گازی باد گرم می‌دهد وقتی که دکمه کولر را فعال کردید در صورتی که کولر گازی باد خنک تولید نمی‌کند باید سایر نقاط کولر گازی را بررسی کنید که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

سرویس و تعمیر کولر گازی استاد سرما

ارسال سریع تعمیرکار کولر گازی کمتر از 1 ساعت برای رفع خنک نکردن کولر گازی در تهران

برای رزرو خدمات می توانید تماس بگیرید : 09123449936

علت اصلی خنک نکردن کولر گازی

کثیف بودن فیلتر‌های کولرگازی

علت خنک نکردن کولر گازی یا اینکه چرا کولر گازی خنک نمی کند در واقع این است که کثیف بودن فیلتر کولر گازی می تواند یکی از دلایل آن باشد. فیلترها یکی از قسمت‌های مهم کولر‌های گازی اند چرا که زمانی که کولر تهویه هوا را انجام می‌دهد هوای محیط را به بیرون انتقال می‌دهد و هوای بیرون را به وسیله کندانسور به داخل انتقال می‌دهد و اگر این هوا دارای آلودگی باشد به وسیله ی فیلتر‌ها گرفته می‌شود و پس از مدتی فیلتر‌ها کثیف می‌شوند در صورتی که این فیلتر‌ها پس از مدتی تعویض یا شسته نشود باعث بروز اختلال در عملکرد کولر گازی می‌شود. یکی از روش‌های عیب یابی برای فهمیدن علت خنک نکردن کولر گازی کثیف بودن فیلتر‌ها است.

چرا کولر گازی خنک نمی کند ؟

 

در صورت خنک نکردن کولر گازی ابتدایی ترین و ساده ترین کار، بررسی ترموستات است.

با توجه به نوع ترموستاتی که کولرگازی دارد، تنظیم آن بر روی گزینه “ON”، تضمین نمی میکند که شما حتما هوای خنک دریافت خواهید کرد. این امر می­تواند باعث وزیدن و خارج شدن هوا از كولر گازي شود، اما نه هوای خنک و مورد نظر شما و این یعنی دستگاه عملکرد درستی ندارد. در ابتدا مطمئن شوید، دستگاه واقعا روشن شده است و بعد از آن به دنبال این پاسخ برویم که چرا کولر گازی باد گرم میزند بهتر است دمای را ۵ تا ۶ درجه، پایین تر از دمای فعلی خانه یا محل کار خود تنظیم نمایید. به یاد داشته باشید، باید صدای روشن شدن دستگاه بیرونی خود را بشنوید و چرخش فن بیرونی را هم ببینید. بعد از چند دقیقه، باید باز هم هوای خنک از دریچه کولر گازی شما خارج شود.

مقالات مرتبط

ارسال نظر (کامنت)

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری با * نشان داده می شوند