تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ

 خدمات نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی گری

 

مشتریان گرامی استاد سرما، جهت سهولت در امر خدمات نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی گری ، فقط کافیست درخواست تعمیر و سرویس کولر گازی گری خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نموده و منتظر تماس کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

ویژگی های استاد سرما

سرویس و تعمیر خدمات کولر گازی و داکت اسپلیت

گارانتی خدمات

ما در استاد سرما، در سرویس و تعمیر دستگاه کولر گازی و داکت اسپلیت شما به شما این تضمین را می دهیم که دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت و سرسام آور برای سرویس و تعمیر را نداشته باشید.

خدمات سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی و داکت اسپلیت

متخصصان با تجربه

سرویسکاران و تکنسین های استاد سرما بالغ بر بیش از 10 سال است که در زمینه نصب، سرویس و تعمیر دستگاه های کولر گازی و داکت اسپلیت در حال فعالیت روزمره بوده و با تجربه هستند.

خدمات سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی و داکت اسپلیت

اولویت ما با تعمیر است

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

خدمات سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی و داکت اسپلیت

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

خدمات سرویس و تعمیر و نصب کولر گازی و داکت اسپلیت

سرعت در ارائه خدمات تعمیرات

با توجه به اینکه تکنسین های استاد سرما در سراسر شهر تهران و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است. ما در اسرع وقت در کنار شما هستیم.

نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی و داکت اسپلیت

نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی گری

مشکلات سرویس و تعمیر کولر گازی گری

نقش کولر گازی به عنوان یکی از وسایل ضروری زندگی امروزی آن هم در فصل گرمای تابستانی، آنجا مشخص می شود که از این وسیله نه تنها برای سرمایش در تابستان، بلکه در برخی مدلهای دو حالته آن، جهت گرمایش در فصل زمستان نیز استفاده می شود. از این رو خرابی و عدم کارکرد کولر گازی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد چرا که مستقیما با سلامت شما در ارتباط است. اما با وجود استاد سرما، تعمیرات کولر گازی تان همچون گذشته دردسر ساز و وقت گیر نبوده و به راحتی و تنها با یک تماس می توان کار را انجام شده تلقی نمود.

از میان برندهای محبوب و باکیفیت کولر گازی، می توان به گری به عنوان یکی از کولرهای پیشرفته، بهینه و با عملکرد بالا اشاره کرد. کولر گازی گری در انواع مختلف اسپلیت، داکت اسپیلت، ایستاده، پنجره ای، سقفی و غیره و در انواع ظرفیت ها تولید می شود. برای حفظ عملکرد بالا و راندمان کاری کولرهای گری ، سرویس سالانه و یا حتی هر شیش ماه یکبار آن تاحدودی الزامیست. به خصوص اگر در شبانه روز تنها چند ساعت دستگاه را خاموش می کنید. همچنین در هنگام بروز مشکل می بایست آن را جدی گرفته و جهت جلوگیری از تشدید آن، حتما به تعمیرات کولر گازی گری خود توسط متخصصین گری استاد سرما اقدام کنید.

خدمات کولر گازی گری توسط متخصصان استاد سرما

استاد سرما با در اختیار داشتن بیش از صدها متخصص مجرب گری ، در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت، آماده ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی گری می باشد. دردسرهای شما جهت استفاده مجدد از کولر گازی خود، تنها به یک تماس ختم شده و پس از آن متخصصین ما در منزل شما جهت سرویس یا تعمیر کولر گازی تان حاضر خواهند شد. جهت آسودگی هرچه بیشتر خیالتان، در مدت تعمیرات دستگاه شما، با بیمه آن هر گونه نگرانی را از شما سلب می کنیم و در انتها نیز با اعطای گارانتی معتبر چند ماهه، کیفیت خدمات خود را تضمین خواهیم کرد.

نگران تعمیر کولر گازی گری خود نباشید

عوامل متعددی می توانند سبب خرابی کولر گازی شما و از کار افتادن آن شوند. مهمترین علل را می توان عدم رسیدگی و سرویس به موقع کولر گازی گری ، نصب غیر اصولی و اشتباه، استهلاک ناشی از کارکرد طولانی و پیوسته دستگاه، نوسانات الکتریکی و غیره نامید. با این حال، در صورتی که مشکل به وجود آمده در کولر شما به یک عامل جدی مربوط نباشد، ممکن است به سادگی توسط خود شما نیز قابل حل باشد. به طور مثال، تنظیمات ریموت کنترلر کولر گازی و یا تمیز نمودن فیلترهای کولر برخی از مشکلات آن را حل خواهد نمود. اما این مساله کلیت نداشته و در اکثر مواقع عیب یابی و رفع مشکل تنها توسط تعمیرکار متخصص امکان پذیر است.

  • چکه کردن آب از پنل داخلی کولر گازی گری و پرتاب آب به همراه باد
  • عدم پاسخ دهی کولر گازی به تنظیمات ریموت کنترلر
  • کار نکردن و روشن نشدن کمپرسور کولر گازی گری
  • از کار افتادن فن کولر گازی گری
  • یخ زدن کویل های کندانسور کولر گازی گری
  • نشت گاز و کمبود گاز مبرد در سیستم
  • سر و صدای ناهنجار پنل داخلی کولر گازی گری به هنگام کار

اگر هر یک از مشکلات بالا و یا موارد دیگری همچون نمایش کد خطا و رفع نشدن آن را در کولر گازی گری خود مشاهده کردید، سریعا با متخصصین و سرویسکاران استاد سرما برای رفع مشکل دستگاه خود تماس بگیرید. با تجربه بیش از هزاران مورد تعمیرات مختلف بر روی انواع مدل های کولر گازی های گری ، هرگونه مشکل دستگاه شما را به صورت تضمینی رفع خواهیم نمود.

نگران هزینه تعمیرات نباشید. متخصصین ما تعمیر و نه تعویض قطعات کولر شما را در اولویت کار خود قرار میدهند و به این ترتیب هزینه های شما به شدت کاهش خواهد یافت. همینطور، هر مدل و ظرفیتی از کولر گازی گری شما را به راحتی تعمیر خواهیم نمود.

Related projects