آموزش نصب و سرویس و تعمیر کولر گازی, خدمات ویژه نصب و شارژ و سرویس و تعمیر کولر گازی

قیمت سرویس کولر گازی

قیمت سرویس کولر گازی

اطلاع از قیمت سرویس کولر گازی

جهت آشنایی با قیمت سرویس کولر گازی و کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را تا آخر با ما همراه باشید. سرویس کولر گازی و سرویس کولر اسپلیت خدمتی است که در صورت انجام توسط سرویسکار کولر گازی مجرب و متخصص، علاوه بر افزایش طول عمر کولر گازی، موجب بهبود عملکرد کولر گازی در فصول گرم سال نیز می‌شود. برای سرویس کولر گازی، پیشنهاد می‌شود زمانی مشخص در سال تعیین شود تا به صورت دوره‌ای سرویس کولر اسپلیت و گازی انجام شود؛ البته در صورتی که از گرمایش کولر گازی نیز بهره می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم، هر سال دو مرتبه سرویس کولر گازی را انجام دهید.

 

قیمت و هزینه ی سرویس کولر گازی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت سرویس کولر گازی چقدر است؟ آیا هزینه سرویس کولر گازی ال جی یا سرویس کولر گازی اجنرال با یکدیگر تفاوت دارند؟ معمولا این‌ها سوالاتی هستند که مشتریان در این مورد می‌پرسند. قیمت سرویس کولر گازی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. گاهی سرویس کار کولر گازی در محل حضور می‌یابد و متوجه می‌شود شرایط کولر گازی به شکلی است که هزینه‌ای بیش از هزینه اعلام شده خواهد بود. طبق نرخ اتحادیه سرویس کولر گازی تعیین می‌شود.

در مواردی نیز متخصص تعمیر کولر گازی یا سرویسکار کولر گازی در محل حضور می‌یابند و متوجه خواهد شد که کولر گازی نیازمند یک سرویس ساده است؛ و به عنوان مثال نیازی به شارژ کولر گازی نیست، به تبع هزینه سرویس کولر گازی کاهش پیدا می‌کند.

عوامل موثر بر هزینه سرویس کولر اسپلیت و گازی

هزینه سرویس کولر اسپلیت و گازی متناسب با خدمات تعیین می‌شود. خدمات مرتبط با سرویس کولر گازی بسیار گسترده است، که در زیر آنها را بررسی می‌کنیم.

نرخ اتحادیه کولر گازی

تعرفه خدمات کولر یک هزینه متعارفی است که طبق نرخ اتحادیه کولر گازی برای خدمات کولر گازی مانند سرویس کولر گازی تعیین می‌شود. در این لیست تعرفه، متناسب با اقداماتی که هنگام سرویس انجام می‌شود، هزینه سرویس کولر گازی مشخص می‌شود.

نوع سرویس کولر گازی

نوع خدمات و سرویسی که سرویسکار در سرویس اسپلیت و کولر گازی انجام می‌دهد نیز در هزینه سرویس کولر موثر است، خدماتی مثل:

  • شستن و سرویس پنل اسپیلت
  • تعویض فیلتر کولر گازی
  • تمیز کردن فیلتر کولر گازی

 

قیمت شارژ گاز کولر گازی

اگر کولر گازی و اسپیلت نیاز به شارژ گاز داشته باشد، حتما سرویسکار باید آن را مدنظر قرار دهد. قیمت شارژ گاز کولر گازی در هزینه سرویس کولر گازی نیز تاثیر گذار است.

هزینه ایاب و ذهاب سرویسکار

هزینه ایاب و ذهاب ممکن است به صورت جداگانه توسط سرویسکار محاسبه شود. به این علت که خدمات سرویس کولر اسپیلت و کولر گازی در محل انجام می‌شود؛ هزینه رفت و آمد متخصص را نیز در نظر داشته باشید.

مقالات مرتبط