آموزش نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت, بلاگ, سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مناطق تهران

نحوه سرویس داکت اسپلیت

نحوه سرویس داکت اسپلیت

نحوه سرویس داکت اسپلیت

سرمایش و گرمایش در این سیستم توسط هواساز با مکش هوای داخلی انجام می پذیرد . عملکرد دستگاه داکت اسپلیت در حالت سرمایش دقیقاً مشابه سیستم های اسپلیت یا همان کولر های گازی می‌باشد . به این معنی که این دستگاه جهت تولید سرما با استفاده از سیکل تبرید گاز مبرد را با عبور از اجزا سیکل مانند کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور و تغییر فاز مبرد هوای عبوری از روی کویل اواپراتور را سرد کرده و آنرا به تهویه شونده تحویل می دهد . همه این موارد به نحوه سرویس داکت اسپلیت بر می گردد .
بدیهی است که در این حالت منبع انرژی دستگاه برق می‌باشد . در حالت گرمایش دستگاه به کمک کویل تعبیه شده در دستگاه و جریان آب گرم عبوری از داخل کویل هوای عبوری از روی کویل را گرم کرده و آن را به فضای تهویه شونده تحویل می دهد . در این حالت آب گرم عبوری از کویل توسط پکیج یا موتورخانه تأمین شده و منبع انرژی دستگاه گاز می‌باشد .
در این حالت دستگاه مشابه فن کویل عمل می کند .

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت، مشخصات اصلی یک سیستم تهویه ( داکت اسپلیت )

دارای کوئل آب گرم فابریک جهت تامین گرمایش، امکان مجهز شدن به شیر برقی سه راه الکترونیکی با قابلیت فرمان پذیری از ترموستات، ترموستات جهت تنظیم دلخواه دمای محیط، کمپرسور پرقدرت کوپلند مجهز بودن به سیستم فوق کم صدا super silent . تعمیر داکت اسپلیت  که در واقع به اسپلیت های خانگی معروف است، تقریبا متداول‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیاست که بسیاری برای تهویه هوا از آن استفاده می کنند. این دستگاه به طور کلی از یک هواساز و یک کندانسور تشکیل شده است و توسط مجموعه ای از لوله‌های مسی بهم متصل شده اند. البته شاید برخی داکت اسپلیت را هم‌تراز با کولرهای موجود در نظر بگیرند که این تفکر اشتباست.

تعمیر داکت اسپلیت با گارانتی 90 روزه تعویض قطعات

تعمیر داکت اسپلیت که در واقع به اسپلیت های خانگی معروف است، تقریبا متداول‌ترین سیستم تهویه مطبوع در دنیاست که بسیاری برای تهویه هوا از آن استفاده می کنند. این دستگاه به طور کلی از یک هواساز و یک کندانسور تشکیل شده است و توسط مجموعه ای از لوله‌های مسی بهم متصل شده اند. البته شاید برخی داکت اسپلیت را هم‌تراز با کولرهای موجود در نظر بگیرند که این تفکر اشتباست.

انواع داکت اسپلیت

در رابطه با انواع داکت اسپلیت باید گفت که تولید این محصول در مدل‌های مختلفی صورت می گیرد که هر یک می‌تواند گزینه‌ی مناسب‌تری برای هر نوع محلی باشد. معمولا داکت اسپلیت‌ها را از نظر نوع نیرو محرکه کمپرسور به دو دسته اینورتر و معمولی تقسیم‌بندی می‌کنند.

 منظور از اینورتور استفاده از فناوری دور متغیر است که در آن ها تفاوت دارد. بزرگترین اختلاف بین داکت اسپلیت اینورتور با معمولی در سرعت متغیر آن است که در نوع معمولی این سرعت ثابت است. صدای کم‌تر، عمر‌ مفید بیشتر، سرمایش و گرمایش سریع‌تر و در انتها مقرون به صرفه‌تر بودن، از برتری‌های اینورتور نسبت به انواع معمولی آن است. البته موضوع قیمت نیز می‌تواند تفاوت‌های عمده در میان آنها ایجاد کند.

داکت اسپلیت‌ها یکی از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی اند که تقریبا شبیه به اسپلیت‌ها عمل می‌کنند که هر چند وقت یک بار پس از نصب باید سرویس داکت اسپلیت انجام شود. اگر مدت زمان طولانی داکت اسپلیت را سرویس نکنید مطمئنا مجبور به تعمیر داکت اسپلیت خواهید شد. برای انجام خدمات مربوط به داکت اسپلیت ما به شما استاد سرما ، مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در تهران را معرفی می‌کنیم.

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت به نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی گفته می‌شود که از دو قسمت یونیت داخلی (هوا ساز) و یونیت خارجی (کندانسور) تشکیل شده است. از مزایای داکت اسپلیت‌ها این است که می‌تواند به تنهایی تهویه هوای محیط یک مجتمع بزرگ را به کمک کانال کشی به تنهایی انجام دهد. همچنین داکت اسپلیت‌ها دارای انواع مختلفی می‌باشند که شما می‌توانید مطابق با نیاز محیط خود یکی از انواع آن را خریداری کنید.

تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

در برخی مواقع داکت اسپلیت شما با مشکل جدی روبرو می‌شود که نیاز به تعمیر داکت اسپلیت دارد و یا اینکه پس از نصب داکت اسپلیت پس از مدتی نیاز به سرویس داکت اسپلیت دارید برای انجام این کارها باید به یک مرکز تخصصی معتبر مراجعه کنید.

چرا باید یه یک مرکز تخصصی معتبر مراجعه کنید؟ در جواب به این سوال باید بگویم اگر تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را به دست افراد تازه کار و اماتور بسپارید این امکان وجود دارد که به دستگاه شما ضربه وارد کرده و باعث شود بعضی از قطعات داکت اسپلیت را خراب کنند و پس از آن باید آن‌ها را به صورت کلی تعویض کنید.

  • تعمیر داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت یکی دیگر از خدمات حرفه ای استاد سرما می‌باشد که به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما عزیزان انجام می‌دهد.

تعمیر داکت اسپلیت شامل همه قسمت‌های داکت اسپلیت می‌شود از جمله کندانسور و هواساز.

کندانسور که همان یونیت خارجی می‌باشد شامل کمپرسور، لوله کشی و … می‌باشد که در برخی موارد نیاز به تعمیر دارند. همچنین هوا ساز که همان یونیت داخلی است هم شامل برد الکترونیکی، فیلتر، فن و … می‌باشد که در اکثر مواقع که دستگاه دچار اختلال می‌شود باید همه آن‌ها بررسی شده و سپس در صورت نیاز تعمیر شوند. استاد سرما توانایی عیب یابی، تعمیر و تعویض تمامی‌قطعاتی که دچار مشکل شده اند را دارد. شما می‌توانید از تعمیرکاران این شرکت برای تعمیر داکت اسپلیت خود کمک بگیرید.